tezzysnaglar

Alla inlägg under maj 2013

Av Tezzy Sjöberg - 28 maj 2013 21:44

Cha!

Jag hade tänkt att byta bloggnamn.Just nu har jag ju: tezzysnaglar

Men har inte kommit på något. 

Kom gärna med förslag. Det ska gärna vara med "Tezzy" i namnet.

--------------

JUST NU:

Nu tittar man på The Vampire Diaries (TVD) och 

laddar in nya bilder från mobilen.

835 bilder att ladda in xD Blir att rensa sen då.

-------------------

IMORGON:

Imorgon händer väll inte så mycket. 

Börjar skolan klockn 10 i 10 så det blir sovmorgon.

--------------------

 Känslor idag:      

Kramar Tezzy

Ps: Glöm inte att rösta.

       

Av Tezzy Sjöberg - 24 maj 2013 22:20

Chao!

Sen jag skrev har väl inte hänt så mycket. 

Jag har börjat titta på Vampire Diaries nu.  19 avsnittet i sesong 1.

Men har tagit lite bilder som jag lägger ut nu!

Förlåt för kort inlägg. 

Kram Terese.

     

Av Tezzy Sjöberg - 17 maj 2013 21:03

 

bästa vän ?

Jag har 3 stycken bästa vänner. Får tyvärr inte nämna deras namn men det är 3 som går i min klass.


pinsamaste som hänt dig?

Tror det var när jag ramlade in i ett staket.


Har du kille ?

Nepp.


e du kär?

 Nej det e jag inte. Inte just nu iallafall.


vad gillar du mest med killar?

Deras personlighet. Vill helst ha killar som har en sprallig och rolig personlighet.


snyggaste du känner? (kille)

Gud vilken jobbig fråga. Jag kan typ inte välja. Har inget bra svar på frågan faktikst. ( Sorry)


Ska du skaffa tatuering?

Ja, det ska jag. Jag tror jag ska ha en älva på vaden.


Har du nån favvoblogg?

Näe.. Inte direkt men jag följer demma bloggarna 

http://abbie.bloggo.nu/

http://nailartsbymickey.bloggplatsen.se/

Eftersom jag känner dem och gillar deras bloggar


Var hittar du dina bilder?

Dem mesta tar jag själv. Men om du menar mina Fantasy bilder, så hade jag en app i min förra mobil där jag hittade bilder.


Var fixar du dina bilder?

Om du menar var jag redigerar dem, så redigerar jag dom här ---> http://www.pizap.com/index.php?firstvisit=false.  


Har ni några fler frågor kan ni kontakta mig på något sätt. Som mejl/kommentarerna/Kik/skype osv.. 


Kramar Tezzy.

Av Tezzy Sjöberg - 15 maj 2013 21:49

Cha!

Nu har jag tonat mitt underhår i mörk röd färg.

E jättenöjd med det.  

Sry för dåliga bilder..

Kramar Tezzy 

   


Av Tezzy Sjöberg - 15 maj 2013 10:26

Cha!

Nu ska ni få rösta om vad ni tycker är roligast att läsa om

på min blogg.  

Men annars har det väl inte hänt så mycket. 

Har knappt sovit något på hela natten för att valparna har gnällt hela natten   

Så e sådär lite lagom trött nu. 

I detta inlägget kommer det lite bilder från mina fd. nailarts.   

Kommer nog ett till inlägg ikväll med en liten överraskning. Får se

om det händer idag   

Kramar Tezzy.

Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle) 

           

Av Tezzy Sjöberg - 14 maj 2013 08:47

       

Av Tezzy Sjöberg - 13 maj 2013 22:42

 

Av Tezzy Sjöberg - 12 maj 2013 20:15

Hallu!

Nu har jag skrivit färdigt min svenskauppsats. 7 sidor blev det

och är väldigt nöjd med den. Hoppas det inte finns många stavfel och

sådant där.   

Tjejkvällen var underbar!

Vi tittade på Titanic och jag som inte kan titta på filmer utan att

sitta och ge dem en massa fakta om filmen.

Så klart så sitter jag och säger exakt hur många som omkom på Titanic och när båten

sjönk  osv.. 

Dem blir rätt trötta på mig ibland.   

Igår så kollade jag på  Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten.

2:a gången man ser den då. Den e rätt bra!  

-------------------------------- 

Mina filmtips till er då:

 Pirates of the Caribbean filmerna

Twilight filmerna

Titanic 3D

The Hunger Games

Hairspray

--------------------

Kramar Tezzy   

   

 

Presentation


Cha! Jag tänkte blogga om min vardag och foto och naglar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

2014

Omröstning

Favoritartist/Grupp eller band
 One Direction
 Justin Bieber
 Green Day
 Macklemore
 Medina
 Eminem
 Avicii
 Imagine Dragons
 Skrillex
 Psy
 Icona Pop
 Miley Cyrus
 Selena Gomez
 Pink
 Taylor Swift
 Rihanna
 will.i.am
 The Lumineers
 Den svenska björnstammen
 Justin Timberlake

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards