tezzysnaglar

Alla inlägg under juli 2013

Av Tezzy Sjöberg - 11 juli 2013 21:57

Cha!

Ja! Jag vet att det skulle kommit ut ett speciellt inlägg i tisdags! 

Men jag har inte haft tid till det så det får komma nu istället.

Jag var på liseberg i måndags och träffade ett par awesome killkompisar!

Saknar dem redan.


TIPS!

 

FILMER  :

* The Last Song

* The Twilight Saga

* The Hunger Games

* Jag saknar dig

       

 

BÖCKER  :

* The Twilight Saga- serien

* The Hunger Games- serien

* The Vampire Diares - serien

     

 

LÅTAR   :

* Lonley- Akon

* Just Give Me a Reason- Pink

* Wake Me Up- Avicii

 

ARTISTER   :

* Akon

* Eminem

* Pink

     

--------------SLUT PÅ DEM TIPSEN---------------

 

I kommentarerna får ni gärna skriva frågor till mig så jag kan få lite frågor till nästa frågestund. 

 

Kramar Tezzy 

Av Tezzy Sjöberg - 7 juli 2013 12:48

Cha!

Äntligen har jag hittat låten som jag letat efter jätte länge!

Lonley- Akon

Älskar den låten så den spelas på högsta volym nu.


IDAG:

Idag händer inte så mycket. 

Vi ska grilla lite och bara lata oss.

 

IMORGON:

Imorgon händer det en jätte rolig sak.

Men det får ni reda på imorgon troligtvis!

Och ett speciellt inlägg då också.


Kramar Tezzy.

 

Presentation


Cha! Jag tänkte blogga om min vardag och foto och naglar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

2014

Omröstning

Favoritartist/Grupp eller band
 One Direction
 Justin Bieber
 Green Day
 Macklemore
 Medina
 Eminem
 Avicii
 Imagine Dragons
 Skrillex
 Psy
 Icona Pop
 Miley Cyrus
 Selena Gomez
 Pink
 Taylor Swift
 Rihanna
 will.i.am
 The Lumineers
 Den svenska björnstammen
 Justin Timberlake

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards