tezzysnaglar

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Speciellt inlägg

Av Tezzy Sjöberg - 11 juli 2013 21:57

Cha!

Ja! Jag vet att det skulle kommit ut ett speciellt inlägg i tisdags! 

Men jag har inte haft tid till det så det får komma nu istället.

Jag var på liseberg i måndags och träffade ett par awesome killkompisar!

Saknar dem redan.


TIPS!

 

FILMER  :

* The Last Song

* The Twilight Saga

* The Hunger Games

* Jag saknar dig

       

 

BÖCKER  :

* The Twilight Saga- serien

* The Hunger Games- serien

* The Vampire Diares - serien

     

 

LÅTAR   :

* Lonley- Akon

* Just Give Me a Reason- Pink

* Wake Me Up- Avicii

 

ARTISTER   :

* Akon

* Eminem

* Pink

     

--------------SLUT PÅ DEM TIPSEN---------------

 

I kommentarerna får ni gärna skriva frågor till mig så jag kan få lite frågor till nästa frågestund. 

 

Kramar Tezzy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezzy Sjöberg - 29 september 2013 09:57

Chao små figurer!   Har haft en jättebra helg! Först i fredags så åkte jag hem till min syster och hennes man. Awesome!  Vi åt tacos och hade riktigt roligt. Vi tittade också på någon komedi film som jag inte kommer ihåg namnet på då men ...

Av Tezzy Sjöberg - 26 september 2013 14:46

Cha! Nu har man gått på "Höstpromenad" då. Det började bra men slutade med att vi gick vilse! Det var någon som hade dragit ner dem här röda trådarna som man skulle följa och kartan typ skickades runt i gruppen vilket blev att vi gick vilse...

Av Tezzy Sjöberg - 25 september 2013 21:11

Cha! Nu har man fått förbeställt One Directions TREDJE album! "Midnight Memories." Är sååååå glad för det! längtar tills jag får det.    Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen men jag ska försöka blogga lite oftare men jag har inte...

Av Tezzy Sjöberg - 16 september 2013 22:02

Cha! Nu har man dragit på sog en förkylning igen då.    Vill ju vara frisk nu.  Men det komemr bli ett kort inlägg då jag inte har något att skriva om    Kramar Tezzy    Citat:  "Hell is empty and all the devils are here." Dagens låt:  ...

Av Tezzy Sjöberg - 11 september 2013 21:26


Hej! För 12 år sedan flög 2 plan in i World Trade Centers tvillingtorn. Jag tycker att vi alla ska ägna 1 tyst minut för alla dem som förlorade sina liv och även deras familjer.    Själv var jag bara 2 år när detta hände och därför har jag ...

Presentation


Cha! Jag tänkte blogga om min vardag och foto och naglar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

2014

Omröstning

Favoritartist/Grupp eller band
 One Direction
 Justin Bieber
 Green Day
 Macklemore
 Medina
 Eminem
 Avicii
 Imagine Dragons
 Skrillex
 Psy
 Icona Pop
 Miley Cyrus
 Selena Gomez
 Pink
 Taylor Swift
 Rihanna
 will.i.am
 The Lumineers
 Den svenska björnstammen
 Justin Timberlake

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards