tezzysnaglar

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Tezzy Sjöberg - 29 september 2013 09:57

Chao små figurer!


Har haft en jättebra helg!

Först i fredags så åkte jag hem till min syster och hennes man.

Awesome! 

Vi åt tacos och hade riktigt roligt. Vi tittade också på någon

komedi film som jag inte kommer ihåg namnet på då men ja.

Så i lördags åkte jag till Allum med dem.

Också riktigt kul. 

Tydligen var Anton Ewald där då så det var rätt fullpackat.

Jag köpte inget så tyvärr har jag ingen "Haul" idag.

                        

Idag så ska händer inget speciellt. 

Ska klippa gräset och lite sådant och sedan bara slappa.

                        

Men jag tänkte börja med en sak.

Att en gång i veckan/månaden utse en blogg. 

Så om du vill vara med i det så får du gärna kommentera detta inlägget.

                        

Jag kanske också ska börja recensera filmer och säga vad

jag tycker om dem och så men det får nog bli i nästa inlägg!

Ni får gärna kommentera olika filmer som jag kan se på och recensera!

                       

Kramar Tezzy   


Dagens Spotify-låt:

Dagens YT-video:

Dagens Bilder: 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cha! Jag tänkte blogga om min vardag och foto och naglar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

2014

Omröstning

Favoritartist/Grupp eller band
 One Direction
 Justin Bieber
 Green Day
 Macklemore
 Medina
 Eminem
 Avicii
 Imagine Dragons
 Skrillex
 Psy
 Icona Pop
 Miley Cyrus
 Selena Gomez
 Pink
 Taylor Swift
 Rihanna
 will.i.am
 The Lumineers
 Den svenska björnstammen
 Justin Timberlake

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards